image description

Найпопулярніші позиції марки «РМК» отримали «нове обличчя"

Найпопулярніші позиції марки «РМК» отримали «нове обличчя

 

З листопада 2017 в торговій марці «РМК» найпопулярніші позиції виробляються з новими етикетками, що поєднанні до підгрупи «Еталони смаку». Ці види ковбас стали зразковими на ринку, по них продукцію ТОВ «ВП Роганський м'ясокомбінат » пізнають покупці. Всього ж до нової підлінійки виділено близько 17 ковбас різних видів. Серед них варенокопчені ковбаси - «Харківська» і «Роганська», напівкопчені - «Дрогобицька», «Фінська», «Зерниста», твердого копчення - «Кремлівська» і «Царська», та сирокопчені ексклюзивні - «Золота», «Венеція» та «Банкетна».

В оновленій стилістиці вдалося зберегти і посилити фірмові елементи, отримані в результаті раніше проведеного рестайлінгу. Це смуги, фірмова червоно-чорно-біла гамма і, звичайно ж, оновлений логотип. Додатковим елементом виступили сріблястий корнер і кольорове поле у нижній частині етикетки, яке допоможе розрізняти види між собою на поличному просторі.

Нагадаємо, що «РМК» основна торгова марка в портфелі ТОВ «ВП Роганський м'ясокомбінат». У 2017 році було здійснено її повний рестайлінг, в ході якого марка отримала більш яскравий, сучасний вигляд і фірмову гаму кольорів